Am fost intr-o vacanta in zona Ocna Sibiului și am ales Hostel Lacul Verde, aflat la cateva sute de metri de lacurile sarate de aici si la 15 km de centrul Sibiului. Cred ca e cel mai potrivit loc de cazare pentru un tratament la bai! Mai jos, argumentele.

Am ajuns aici fara rezervare, am vazut cateva camere si am luat o tripla pentru patru nopti. Camerele sunt foarte spatioase si arata exact ca in fotografiile de pe site (www.laculverde.ro), cu frigider, TV, etc.

M-au impresionat afisele de la receptie si din camera in care sunt specificate orele de liniste si anumite reguli care trebuie respectate pentru confortul tuturor. De la balcon am avut o privelsite catre lacuri si terasa. Mi-au placut atat de mult mesele si scaunele de pe holul pensiunii ca voiam sa le iau acasa :).

lacul-verde-ocna-sibiului

Exista in curte o portiune cu sezlonguri pentru plaja si un teren de fotbal destul de mare. Singura problema este legata de albine, asta am intalnit-o si in Grecia.

Proprietara este o doamna gospodina care trebaluieste ca o furnicuta de dimineata pana seara, ocupandu-se de intreaga pensiune. Nu ne-a deranjat cu nimic, ne-am vazut doar la venire si la plecare, iar seara stateam cu paznicul la povesti si un pahar de vin. El este omul bun la toate, e foarte simpatic si sare in ajutor imediat cum ai nevoie.

Restaurantul arata foarte bine, insa era inchis in perioada aceea, pentru ca era extrasezon si hotelul nu era ocupat in totalitate. Exista in zona multe restaurante si terase cu mancare buna, ma refer la cele din complexul unde sunt lacurile. Se plateste intrarea pana dupa amiaza, iar seara dupa 19 puteti merge la masa acolo unde au si muzica live.

De obicei nu ma intorc a doua oara in acelasi loc, viata e prea scurta ca sa nu descoperim mereu locuri noi, dar aici o sa revin pentru un tratament de 10 zile la băi. Cand am fost, aveam o iritatie pe gat, facuta pe sistem nervos. M-am uns doar o zi cu namol si mi-a disparut complet, nu cred sa fie pura coincidenta. Am facut si bai mai multe zile, insa apa era foarte rece pe final de septembrie. E bine de mers cand e mai cald, dar si aglomeratia e pe masura, iar mie nu-mi place asta.

De aici, de la Ocna Sibiului, am fost prin Sighisoara, Sibiu, Manastirea Cârța. In concluzie, m-am simtit excelent aici si-l recomand 100% Hostelul Lacul Verde

[gallery ids="9513,9508,9512,9514,9515,9509,9510,9511,9503,9504,9501,9505,9523,9524,9517,9518,9519,9520,9521,9522,9525,9526,9527"]