In iarna anului 2015 ne-am hotarat sa mergem intr-o vacanta la Paris. Nu a fost o decizie grea sa alegem minunata capitala a Frantei, deoarece aveam in plan de ceva vreme sa facem cunostiinta cu cel mai frumos si cel mai romantic oras.

Ne-am rezervat biletele de avon din timp si astfel pe data de 12 iunie 2015 deja calcam pe pamant frantuzesc. Am ales sa inchiriem o masina deoarece din punctul nostru de vedere este mult mai comod sa stii ca poti sa te deplasezi oricand si oriunde fara sa depinzi de mijloacele de transport in comun. Au durat foarte putin procedurile pentru primirea masinutei, si astfel in cel mai scurt timp ne indreptam sa cercetam frumosul Paris.

Am ramas placut surprinsa sa observ parizienii imbracati elegant chiar si atunci cand mergeau la cumparaturi, se plimbau cu bicicleta sau ieseau in parc. Mi-a placut enorm ca mijloacele de transport in comun aveau banda lor special destinata doar acestui tip de transport, fara sa afecteze traficul. Strazile micute dar pline de istorie erau foarte curate. Toata lumea era vesela si zambitoare. Nu se auzeau claxoane desi era destul de aglomerat.

Am ajuns si pe luminatul, frumosul si coloratul Bulevard Champs-Elysees. Cartierul La Defense este fata noua a Parisului plina de zgarie nori. Este absolut superb. Biserica Sacre Couer este una dintre cele mai frumoase biserici pe care am vizitat-o pana acum. Este plina de istorie, traditie si iti ofera o stare de liniste sufleteasca.

Am vizitat aproape tot ce trecusem pe lista cu obiective turistice din Paris: Muzeul Luvru - o minunatie de muzeu, Catedrala Notre Dame - de vis, Arcul de Triumf, Gradinele Tuileries, Domul Invalizilor, Palatul Versailles, Cimitirul Pere Lachaise si evidentul divinul si superbul Turn Eiffel.

Cum sunt o iubitoare de tot ce este dulce, nu puteam sa ajung in Paris si sa nu gust din dulcegariile lor. Prajiturile si croissantele pufoase sunt atat de gustoase incat nu te poti opri. Cred ca am mancat 5-6 prajituri si 4 croissante. Anul aceste o sa ajungem din nou in frumosul oras al luminilor. Nu ai cum sa nu te reintorci in elegantul si romanticul Paris.