La final de noiembrie, pe www.groupon.ro a fost o oferta de cazare in conacul oltenesc si boieresc Maldar. Din afara, de pe site, totul pare minunat. In realitate, tipul care pastoreste afacerea a avut un comportament incalificabil fata de noi.

Pe site, in oferta, se specifica foarte clar perioada in care nu poti folosi voucherele, 23 decembrie - 2 ianuarie (de inteles fiind Sarbatorile) si ca oferta este valabila in limita locurilor disponibile. Atit. Nimic altceva.

Pe 30 decembrie am trimis urmatorul email:

Buna ziua. Sintem 5 familii (x2 persoane fiecare) care dorim sa va vizitam in week endul 15-17 februarie. Este ok? Aveti 5 camere libere in acea perioada?

Raspuns: Buna ziua. Sunt camere disponibile in perioada solicitata.

In aceeasi zi am rugat sa ni se rezerve 5 camere:

Excelent! Venim 100%. Va rugam sa rezervati pt noi 5 camere de 2 persoane!

Familiile: ...., ...., ..., ... si .....

Multumim!

N-am mai primit apoi nici un semn, daca e ok rezervarea sau nu. Asa ca astazi, 17 ianuarie, cu o luna inainte de vizita, am mai trimis un email:

Buna ziua, v-am rugat in emailul de mai jos, trimis pe 30 decembrie, sa ne rezervati 5 camere de 2 persoane pt week endul 15-17 februarie, dar n-am primit un raspuns. Sper ca este ok rezervarea, nu? Noi nu ne-am razgandit :).

Raspuns: Buna ziua,

Am inregistrat cinci camere duble pe numele de Roman Marius Augustin, perioada 15-17.02.2013. In paralel cu dumneavoastra doamna .... a transmis aceiasi solicitare si am crezut ca va transmis toate detaliile. Sa-mi spuneti daca este in regula.

Daniel Vasilescu

Urmatorul meu email: Super, multumesc, am lamurit cu ea si vroiam sa ma asigur ca-i facuta rezervarea. Mizati pe noi 100%. Am cerut referinte lui Razvan Pascu si au fost foarte bune. Oarecum am si platit in avans, caci am cumparat 5 vouchere de la Groupon. Daca doriti, va trimit seriile. (da, am platit in noiembrie un total de 14 milioane, echivalentul celor 5 vouchere)

Aici s-a produs un lucru neasteptat! Desi am respectat toate conditiile ofertei, desi sint camere disponibile la Conacul Maldar in perioada aceea (confirmate pe email), domnul Vasilescu nu vrea sa ne primeasca.

Intii raspunde asa pe email: Buna seara,

Este prima data cand pentru cele 5 camere, spuneti de Groupon. Noi avem prin Groupon doar 5 camere care sunt deja deja vandute. Prin Groupon singurul weekend disponibil este in perioada 01-03.03.2013.

Daniel Vasilescu

Dupa care ma suna si incepe sa se vaite ca daca ne primeste cu voucherele nu iese bine economic, ca a folosit Groupon pentru reclama, ca daca vrem in cursul saptamanii, ca el a pus o regula noua (sa inchirieze pe voucher doar 5 camere pe week end) si ca nu ne poate primi.

Adica, are cele 5 camere, dar nu ni le da ca nu vor muschii lui. In oferta de la Groupon nu s-a specificat in nici un moment ca-s disponibile doar 5 camere pe week end si nici alte bla, bla-uri marca Daniel Vasilescu.

Pacat, caci daca va uitati pe site, locul pare minunat, insa comportamentul domnului Daniel Vasilescu si modul de a gandi este anti-business.

I-am explicat ca alesesem locul pentru a sarbatori doua prietene din gasca noastra frumoasa, dar l-a durut in fund si m-a sfatuit sec ca daca nu-mi convine sa cer banii inapoi de la Groupon.

Intr-un fel, poate ca e mai bine, caci de la un asemenea om te poti astepta sa-ti numere lingurile portiei de ciorba, ca sa nu iasa, citez, "rau economic".

Ii multumesc pe aceasta cale ca ne-a scutit de cine stie ce surprize neplacute si-i doresc din tot sufletul sa se trezeasca la realitate si sa-si dea seama ca un astfel de comportament fata de clienti este pagubos. Mai pagubos decat crede!

PS. Acum trebuie sa alerg sa-mi recuperez banii de la Groupon. 14 milioane, platiti in noiembrie! De ce? Pentru ca asa vor muschii lu' nea Maldar, un conac in inima Olteniei, dar cu sufletul gaunos.ConaculMaldarneseriozitate