Ori de cate ori vreau sa ma relaxez si sa ma simt ca acasa…departe de casa, dau o fuga pana la Brasov. Ador Orasul Vechi, cu aerul sau domnesc si linistit, unde o clipa pare o eternitate si totul iti tihneste pana la paroxism, unde stradutele inguste par pierdute in timp si spatiu, unde oamenii locului iti dau „buna ziua” doar pentru ca te vad ca treci pe strada lor, unde Piata Unirii si Scheii Brasovului imi sunt unele dintre cele mai dragi locuri din tara, unde mancarea romaneasca buna se serveste fara cusur in toate restaurantele cu specific, unde aerul curat iti curata plamanii instantaneu si iti demoleaza ideea oricarei tigari pe care ai vrea s-o aprinzi, unde casele sunt ingrijite si inverzite. Toate astea culmineaza cu cazarea noastra la un minunat hotel, pe care l-am descoperit anul trecut, cand cautam o cazare „altfel” in Brasov.

Cautam liniste, cautam spatii vaste, cautam perspectiva, cautam comfort, cautam personal amabil si zambitor, cautam situare in cartierul preferat si am gasit Hotel Classic Inn. Un hotel care intruneste toate calitatile de mai sus, si inca in plus.

hotel-classic-inn-brasov-2

Am ajuns intr-o dupa-amiaza torida de august si ne-am cazat imediat impreuna cu socrii mei in corpul vechi al hotelului (corp A – primul corp cladit, urmand a-i fi anexate in timp si corpul B si C). Camera lor era una uriasa, in timp ce a noastra – cocotata la mansarda – era mai micuta, dar extrem de intima si mobilata cu mare gust. Plus ca avea atuul cel mai important: o perspectiva splendida asupra orasului vechi si cartierul Schei.

hotel-classic-inn-brasov-3

Hotelul Classic Inn dispune de o vasta parcare, situata chiar in fata sa, si de orientare foarte buna din orice colt al orasului. Sunt tot felul de semne agatate de stalpi si copaci care iti indica exact cum sa ajungi la el, fara sa depui nici cel mai mic efort. Asezat la capatul Strazii Constantin Lacea – strada care trece paralel cu Strada Prundului, celebra pentru liceul Andrei Saguna, vechea poarta a Scheilor Brasovului si a faptului ca face legatura intre Piata Unirii si cea a Sfatului – Hotelul Classic Inn are o asezare spectaculoasa (vezi harta).

hotel-classic-inn-brasov-4

In capatul strazii, cotind catre stanga si urcand pieptis un damb increnguit de stradute asezate in panta periculoasa pentru etatea locuitorilor sai, se deschide o micuta cale de acces, care – la prima impresie – crezi ca nu duce nicaieri. Daca, totusi, apuci pe ea, manat de mirosul florilor de liliac si al misterului ce te indeamna sa vezi ce e la capatul sau, te trezesti intr-o parcare larga si spatioasa, la marginea careia sta agatat hotelul. Cladire noua de munte, cu camere mansardate si luminoase, aflat fix sub dealul Tampa, hotelul te intampina cu o vasta sala de receptie si un restaurant dichisit si primitor.

De notat faptul ca restaurantul este deschis incepand cu ora 16.00 in fiecare zi si mai exista sansa ca – in zilele calduroase de vara – in incinta sa sa fie organizate diverse petreceri. Nicio grija! Niciun sunet nu razbate pana in camerele foarte bine amplasate si izolate fonic: am testat pe pielea noastra – in decursul celor 3 vizite facute – un botez, o petrecere de firma si o nunta la scara mica :).

hotel-classic-inn-brasov-5

Printre minunatiile culinare pe care le poti servi se numara un delicios snitzel imbracat in fulgi de porumb sau un inmiresmat piept de pui umplut cu ardei copti si branza feta. Personalul care serveste, dar si cel angajat pentru curantenie este extrem de amabil si de cinstit – un simplu exemplu: fiica mea de 3 ani a uitat aparatul foto „la mana a doua” (cadou de la bunicul ei, folosit de aceste cativa ani buni) pe una dintre mesele din restaurant seara – a doua zi de dimineata am constatat ca nu mai este si, dupa ce am intors toata camera cu fundul in sus, am intrebat si la receptie de el: mi-a fost indicat ca este acolo unde l-am lasat, pe masa unde am luat cina aseara!

Camerele de la Hotel Classic Inn (impartite in dubla standard, dubla superioara, suita si apartament) sunt extrem de spatioase, cea mai mica avand dimensiunea de 24 m². Camere mobilate cu gust deosebit, intr-un stil care se doreste boieresc (dar nicidecum kitchos), paturi spatioase si extrem de comode, o baie regala (trebuie sa recunosc ca am stat in cateva hoteluri la viata mea, dar nicaieri nu am intalnit o cabina de dus atat de spatioasa si usor de folosit), terase suspendate, cu o perspectiva unica, toate acestea confera un farmec deosebit camerelor hotelului.

hotel-classic-inn-brasov-6

hotel-classic-inn-brasov-7

Acestea sunt extrem de bine izolate fonic, cu privelisti splendide catre oras, Tampa, sau cartierul de case vechi care strajuieste imprejurimile. Tot ce te poate „deranja” este cantecul matinal al cocosului, daca asta se poate considera ca un deranj...pitoresc.

Un mic minus al hotelului ar fi acela ca mini-barul e cam sarac: se compune doar din strictul necesar (apa plata, apa minerala, un suc, 2 beri si o punga de alune), avand nevoie de o inviorare pe masura celorlalte atuuri ale sale.

Preturile la cazare in Hotel Classic Inn incep de la 55 €/noapte pentru o camera dubla standard si pot ajunge pana la 120 € /noapte pentru un apartament, daca va hotarati ca va trebuie si mai mult spatiu. In acest pret este inclus un mic dejun copios, servit in sala restaurantului sub forma unui bufet suedez, timp in care – pe fundal – se aude in surdina un jazz de calitate.

hotel-classic-inn-brasov-8

Hotel Classic Inn este unul dintre locurile care intregesc farmecul Brasovului in ochii mei: asezare splendida in cartierul Schei, de sub Tampa, camere de-a dreptul voluptoase si extrem de ingrijite si curate, restaurant cu feluri a la carte deosebite si personal placut si atent. De cate ori am mers la Hotel Classic Inn m-am relaxat, m-am odihnit, am avut parte de liniste si calm, de mancare delicioasa si servicii de calitate, de plimbari nocturne incheiate cu un pahar de vin bun in lobby-ul hotelului sau pe terasa spatioasa a camerei, de tot strictul necesar atunci cand esti plecat de acasa pentru cateva zile, de persoane dragute care te impina cu un zambet si o stire de ultima ora legata de evenimente brasovene.

Cu certitudine ma voi mai intoarce acolo cu cel mai mare drag si voi petrece iara clipe de liniste, pace si frumos.

[gallery ids="10140,10137,10138,10135,10132,10133,10129,10130,10131,10127,10128,10125,10126,10122,10123,10124,10119,10118,10115,10116,10112,10113,10144,10141"]