M-am gandit sa va povestesc si sa va arat cateva imagini superbe din vacanta de Craciun, petrecută în Republica Dominicană, la Punta Cana, acel loc minunat pe care Cristofor Columb l-a numit cel mai frumos pamant vazut vreodata si acolo unde Marea Caraibilor se intalneste cu Atlanticul.

republica dominicana harta

Hotelul unde am stat este situat pe una dintre cele mai frumoase plaje din lume. Plaja de 2 km lungime este cea mai buna din Punta Cana, fiind protejata de un recif de corali, care face ca marea sa fie perfecta si foarte calma.

punta cana republica dominicana

Aceasta este imaginea pe care am vazut-o in fiecare dimineata de la balconul hotelului... Superba, nu-i asa?

hotel punta cana republica dominicana

Prin resort se plimbau nestingherite, ca doua regine, aceste pasari flamingo.

flamingo punta cana republica dominicana

Daca ai ajuns in Punta Cana trebuie sa mergi sa vezi Saona Island. Mai întâi, drumul spre această superbă insulă presupune o excursie cu autocarul. Se trece prin cateva orasele unde este greu de imaginat ca, incunjurati de un asemenea paradis, unii oameni traiesc asa...

punta cana republica dominicana

Apoi am mers cu cataramanul vreo doua ore, timp în care am facut plaja, am ascultat muzica, am dansat merengue si, nu in ultimul rand, am baut Mama Juana (un cocktail specific zonei, din rom, vin roșu, miere și ierburi).

cataraman punta cana republica dominicana

Apoi am fost transferati cu salupele la mal.. Cand ajungi pe insula, esti intampinat cu nuci, multe nuci de cocos si daca doresti esti imediat servit.

punta cana republica dominicana

Pe insula, un miriapod a trecut lejer pe langa noi, pentru ca acolo e lumea lui. In față ai marea, ai plaja, iar in spate ... jungla.

Am admirat si chiar am pus mana pe o stea de mare.

Nu numai locurile sunt minunate, dar si masa de Craciun a fost extraordinară.

punta cana republica dominicana

Cu ajutorul acestor imagini am incercat sa va impartasesc din ceea ce noi am avut posibilitatea sa admiram. Sunt sigura ca v-am impresionat, asa ca nu mai asteptati. Daca aveti posibilitatea, mergeti in Punta Cana. De de vis!